Sidebar

Gegužės 20 d. Edukologijos instituto studentų mokslinių darbų konferencijoje savo pranešimus įvairiomis edukologijos, specialiojo ugdymo, ugdymo proceso organizavimo ir kitomis temomis skaitė visų trijų studijų pakopų edukologijos studentai – bakalaurantai, magistrantai ir doktorantai. Iš viso buvo pristatyti 25 pranešimai.

Konferencija buvo skirta pasidalyti būsimųjų pedagogų, švietimo pagalbos specialistų atliekamų tyrimų rezultatais ir įžvalgomis.

Edukologijos instituto studentų moksliniai darbai buvo skaitomi plenariniame posėdyje ir keturiose sekcijose – „Ikimokyklinio amžiaus vaikų kompetencijų ugdymas(is)“, „Ugdymo(si) proceso organizavimas ir tobulinimas“, „Asmenų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo aktualijos“, „Pedagogo, švietimo pagalbos specialisto vaidmuo šiuolaikinio ugdymo procese“.

Į konferencijos plenarinio posėdžio programą buvo įtraukti trys prane6imai – socialinio darbo ir socialinės reabilitacijos studijų programos IV kurso studentės Gintarės Glazauskaitės pranešimas „Socialinė reabilitacija  terapinėje  bendruomenėje  asmenų,  turinčių  priklausomybę, subjektyviu vertinimu“ (mokslinė vadovė – lekt. dr. Kristina Rūdytė), edukologijos (specializacija – švietimo  vadyba) magistro  studijų programos II kurso studentės Karolinos Kudriavcevaitės pranešimas „Lyderystės mokymuisi modelio požymių raiška X darželyje-mokykloje“ (mokslinė vadovė – doc. dr. Erika Masiliauskienė) ir edukologijos krypties I kurso doktorantės Astos Vaičiūnienės pranešimas „Mokinių įsivertinimo pamokoje diskursyvus konstravimas savivaldžiam mokymuisi“, (mokslinė vadovė – prof. dr. Aušra Kazlauskienė).

Pasak Edukologijos instituto direktorės doc. dr. Irenos Kaffemanienės, šioje studentų mokslinių darbų konferencijoje pristatytų tyrimų tematika buvo labai plati. Parengti darbai atspindėjo edukologijos teorinių žinių panaudojimo praktikoje galimybes, leido atidžiau pažvelgti į akademinės bendruomenės, mokyklų, mokinių, mokytojų, švietimo pagalbos specialistų darbą, darbo su tėvais problemas ir ieškoti sprendimų, kaip tobulinti mokymo ir mokymosi veiklas.

Konferencijos dalyvius pasveikino VU Šiaulių akademijos direktorė prof. dr. Renata Bilbokaitė.

VU Šiaulių akademijos inf.

Zenono Ripinskio nuotr.

 
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos