Balandžio 29 d. VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijų programos dėstytojos dalyvavo apskritojo stalo diskusijoje „MOKYMOSI KELIAI: ĮVAIRIŲ POREIKIŲ MOKINIŲ UGDYMAS“, kurią organizavo Šiaulių miesto Gytarių progimnazija ir Šiaulių švietimo kompetencijų centras.
Diskusijos tikslas – plėtoti įtraukios mokyklos kultūrą, didinti mokyklos bendruomenės informuotumą apie įtraukiojo ugdymo principus, vertybes ir naudą kiekvienam vaikui; skatinti mokytojų, mokinių ir tėvų bendradarbiavimą, pasitikėjimą, atvirą, pagarbią ir konstruktyvią komunikaciją tarp visų bendruomenės narių.
Diskusija prasidėjo progimnazijos direktoriaus Rimtauto Pečeliūno ir direktoriaus pavaduotojos ugdymui Nijolės Lisauskaitės pasisakymais. Doc. dr. Ieva Bilbokaitė Skiauterienė, doc. dr. Irena Kafemanienė, doc. dr. Laima Tomėnienė mokyklos bendruomenės nariams pristatė pranešimą, tema „Įtraukioji mokykla: iššūkiai ir bendryste grįsti sprendimai“. Tyrėjos kvietė diskutuoti apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą mokykloje, ugdymo pritaikymą, emocinę gerovę ir elgesio valdymą, partnerystę bei įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo iššūkius.
Progimnazijos matematikos mokytoja metodininkė Inga Pokvytienė ir logopedė ekspertė, Edukologijos instituto lektorė Dalia Šukienė supažindino su Gytarių progimnazijos kompleksinės švietimo pagalbos teikimo mokiniui modeliu, pristatė konkrečius praktinius jo įgyvendinimo pavyzdžius.
Renginio dalyviai įsitraukė į diskusiją, kurią moderavo progimnazijos logopedė ekspertė, Edukologijos instituto lektorė Ingrida Kurmanskienė, ir aptarė įvairias situacijas, galimus jų sprendinius, mokslines rekomendacijas dėl saugios ir palaikančios mokymosi aplinkos kūrimo, paramos mokytojui ir švietimo pagalbos mokiniui teikimo, bendradarbiavimo ir partnerystės stiprinimo galimybių.