Sidebar

Sausio 21 d. VU Šiaulių akademijos Edukologijos institute vykusiame nacionaliniame metodologiniame seminare „Jaunųjų mokslininkų disertacinių tyrimų metodologinės patirtys“, skirtame doktorantams, nagrinėti disertacijų rengimo, edukologijos mokslinių tyrimų tematinio lauko klausimai.

Seminaro tikslas – sukurti doktorantams draugišką forumą dalintis metodologinėmis patirtimis, rengiant disertacijas, aptarti edukologijos mokslinių tyrimų temas, tyrimo klausimus, disertacijos leidinio dizainą, gauti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį iš kolegų ir vyresniųjų tyrėjų, aptarti aktualius mokslinių tyrimų metodologijos ir strategijos klausimus, paskatinti aktyvesnę doktorantų ryšių su mokslininkais plėtotę.

Seminaro dalyvius sveikinusi VU Šiaulių akademijos direktorė prof. dr. Renata Bilbokaitė doktorantams ir mokslininkams linkėjo mokslinių idėjų ir glaudaus bendradarbiavimo.

VU Šiaulių akademijos direktoriaus pavaduotoja mokslui prof. dr. Diana Cibulskienė pranešimu „Doktorantų tyrimų rezultatų sklaidos ir kompetencijų tobulinimo galimybės“ supažindino doktorantus su aktualia informacija konsultacijų klausimais, mokslinių stažuočių ir jų finansavimo paieškos būdais, dalyvavimo doktorantūros žiemos ir vasaros stovyklose ir ARQUS tinklo bei įvairių mokslo organizacijų veiklose galimybėmis.

Doktorantus su seminaro tikslais supažindino seminaro moderatorės doc. dr. Irena Kaffemanienė ir doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė.

Edukologijos doktorantūros absolventės dr. Ilona Gedminienė, dr. Aistė Batūraitė-Bunka, dr. Regina Karvelienė, dr. Rita Kantanavičiūtė-Petružė, dr. Goda Stonkuvienė, dr. Skaistė Kovienė, dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, dr. Jurgita Lenkauskaitė pristatė savo daktaro disertacijų leidinių dizainą, tyrimo kontekstą, taikytą tyrimo metodologiją ir metodikas, gautus rezultatus. Pranešimų tematika apėmė platų edukologijos mokslinių tyrimų tematinį lauką – nuo ikimokyklinio ugdymo iki aukšojo mokslo tarptautiskumo problemų Pranešėjos nagrinėjo mokinių tarpkultūrinio ugdymo ir ugdytinių tėvų švietimo problemas, nes net 4 pranešėjų disertacijų tematika yra susijusi su negalią turinčių asmenų ugdymu.

Seminaro metu vyko aktyvios diskusijos – doktorantai, jų vadovai ir kiti šios srities mokslininkai pranešėjoms pateikė klausimų, refleksijų ir mokslinių tyrimų tobulinimo siūlymų. Doktorantūros studentai turėjo galimybę įgyti naujų metodologinių žinių, nes buvo pristatyta didelė tyrimų metodologinė įvairovė (kokybiniai, kiekybiniai, mišrios metodologijos tyrimai), o pranešėjos dosniai dalijosi savo disertacinių tyrimų metodologinėmis įžvalgomis ir patyrimais, rengiant daktaro disertacijas.

Nacionalinis doktorantų metodologinis seminaras yra pirmasis doktorantūros mokyklos renginys. Planuojami tarptautinio lygio, virtualūs ir išvažiuojamieji seminarai doktorantams, kuriuose dalyvaus ir užsienio aukštųjų mokyklų mokslininkai. Vasario 8–9 dienomis VU Šiaulių akademijos Edukologijos institute vyks tarptautinis virtualus seminaras „Inclusive education in Arts / Įtraukusis meninis ugdymas“. Detalesnė informacija – sa.vu.lt renginių kalendoriuje.

Seminaras vyko įgyvendinant Europos socialinio fondo lėšomis finansuojamą projekto  „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (projekto kodas Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) poveiklę 2.2.4. Atviros tarptautinės doktorantūros mokyklos steigimas: strategijos sukūrimas, veiklų įgyvendinimas ir tobulinimas. Doktorantūros mokyklos steigimo tikslas - užtikrinti aukšto lygio ugdymo mokslų doktorantūros studijų kokybę ir tarptautiškumą.

Informaciją parengė doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė ir doc. dr. Irena Kaffemanienė

Creating_future_logo.png

 
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos