Sidebar

Pradžia: 2022-11-25 09:00
Pabaiga: 2022-11-25 17:00

Konferencija skirta pedagogų rengimo ir ugdymo, profesinės veiklos patirties, pokyčių ir perspektyvų Lietuvoje bei užsienyje mokslinei, praktinei analizei ir tarpdisciplininių tyrimų sklaidai postmodernios visuomenės iššūkių kontekste. Tarptautinė konferencija suteiks galimybę įvairių sričių mokslininkams, tyrėjams ir specialistams pasidalinti savo teorinėmis žiniomis, tyrimų rezultatais ir švietimo praktika su kolegomis ir akademine bendruomene.

Konferencijos probleminės sritys:  Pedagogų ugdymas(is) ir profesinis augimas. Siekiant stiprinti pedagogo profesijos prestižą, išryškėja mokslinių diskusijų apie pedagogų ugdymo(si) patirtį, kaitą ir perspektyvas aktualumas. Nauji iššūkiai pedagogams suponuoja jų nuolatinio mokymosi, lyderystės, kompetencijų tobulinimo(si) poreikį. Tampa svarbu analizuoti pedagogų profesinio augimo raišką ir jų gerovę skatinančius veiksnius. Sparčios visuomenės kaitos sąlygomis tikslinga diskutuoti apie pedagogų ugdymo(si) tendencijas, leidžiančias kurti tarpdisciplininėmis mokymo ir mokymosi organizavimo nuostatomis pagrįstą ugdymo(si) procesą, skatinti visų jo dalyvių bendradarbiavimą ir bendrakūrą, diegti skaitmeninį ugdymo turinį, galimybes kurti universalaus dizaino mokymuisi aplinką. 

Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo iššūkiai mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų rengimui. Įtraukties švietime plėtros 2021–2024 metų veiksmų plane numatomas siekis pašalinti fizines, emocines, informacines, socialines kliūtis ir užtikrinti kokybišką švietimą kiekvienam vaikui mokantis drauge su savo bendraamžiais jam artimiausioje švietimo įstaigoje, suteikiant reikalingą, jo ugdymosi poreikius atliepiančią pagalbą. Didėjant mokinių įvairovei ir įgyvendinant kokybiško švietimo užtikrinimo kiekvienam besimokančiajam tikslus, svarbu analizuoti, kokių kompetencijų reikia mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams įtraukiojo ugdymo kontekste, bendradarbiaujant bei teikiant 2 personalizuotą pagalbą, orientuotą į kiekvieno besimokančiojo sėkmę ir prasmingą dalyvavimą ugdymosi procese.

Pedagogų ugdytojų kompetencijos ir jų tobulinimas(is). Mokytojų ugdytojų profesionalumas yra pripažįstamas kaip svarbiausias mokytojų bendruomenės kokybės užtikrinimo veiksnys, todėl svarbu analizuoti mokytojų ugdytojų vertybines nuostatas, darbo su studentais strategijas, pasiekimų vertinimo metodus ir pan. Tikslinga dalytis gerąja patirtimi apie tyrimais grįstų studijų vykdymą. Diskutuoti apie tai, kaip užtikrinamas studijų programos turinio personalizavimas, kaip atsižvelgiama į studentų amžių, gyvenimo patirtį, socialinę, kultūrinę, kalbinę aplinką ar negalią. Tad mokytojų rengėjai, norėdami įvertinti turimas studentų kompetencijas ir numatyti, kuriose srityse jiems reikėtų tobulėti, patys turi turėti šiuolaikinių kompetencijų ir profesinio tobulinimosi poreikį.

Konferencijos programa ČIA

Konferencijos programa anglų kalba ČIA (Conference program in English)

Registracija į konferenciją iki 2022-11-14 Konferencijos programos skelbimas iki 2022-11-21.

Konferencija vyks lietuvių ir anglų kalbomis. 

Konferencija vyks nuotoliniu būdu. Dalyviams bus išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

Informacija apie konferenciją: www.mokytoju-ugdymas.sa.vu.lt 

Informacija teikiama:  

Konferenciją organizuoja: Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas.

Konferencijos partneriai: Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo ir mokslo komitetas, Atviras tarptautinis žmogiškosios plėtros universitetas „Ukraina“ (Ukraina), Krokuvos pedagoginis universitetas (Lenkija), Liepojos universitetas (Latvija)

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos